Dead Cells: Return to Castlevania Bundle
Ödüllü roguelite aksiyon oyunu Dead Cells'in hızlı dövüşlerinde sayısız düşmanı katlet ve Return to Castlevania DLC'sinde klasik silahlarla Drakula'nın Kalesi'ni ele geçir!
Dead Cells, metroidvania türünden ilham alan roguelite bir aksiyon platform oyunudur. Sürekli büyüyen ve değişen bir kaleyi keşfedeceksin... Tabii eğer bu kalenin sakinlerini 2D souls-lite çarpışmalarda geçebileceğini varsayarsak. Kayıt noktası yok. Öldür, öl, öğren, tekrarla.
Hızlı tempolu, akıcı 2D savaşlarda düşman ordularına meydan okuyacağın büyüyen, durmadan değişen bir adayı keşfet.
Richter Belmont ve Alucard ile birlik olup Drakula'nın Kalesi'nin kadim koridorlarında savaşarak ilerle. Karanlık Lord'un taht odasına ulaşmak için canavarlarla savaşırken akıllara kazınmış Castlevania silahlarını kullan...