Diabotical Rogue
Welcome to our online first-person shooter that combines fast-paced combat and roguelike upgrades. Choose from 4 base suits each with their unique flair. Improvise. Adapt. Overcome your opponents and teammates alike!
4v4 Wipeout: Respawn timers increase with every death. Eliminate the entire opposite team to win the round.
16v16 Warmup: Large scale team based shootout. Try out characters and weapons and use opponents for target practice.
Create your own maps using the in-game map editor, the same editor used by our dev team. Then play these community maps with your friends in custom lobbies.