What is the current state of the game?
We have 4v4 Wipeout and a 16v16 Warmup mode with roguelike systems. There is a progression tree for each character, so each run will unlock new upgrades / cosmetics outside the matches.
The goal of Early Access is to test out our characters, roguelike systems, optimization, and collect player feedback.
We plan to introduce more augmented weapons and abilities to increase dynamic gameplay. We also plan to take learnings and improve on team-based elements, such as player synergy and class dependencies.
We will monitor and collect feedback from all our community platforms. For an in-depth look into our development process, join our Discord group!