W jakim stanie znajduje się obecnie gra?
Mamy już tryb „Wipeout” 4 na 4 i tryb „Warmup” 16 na 16 z systemami roguelike. Wprowadziliśmy drzewko progresji dla każdej postaci, więc każde podejście odblokuje nowe ulepszenia / przedmioty kosmetyczne poza meczami.
Planujemy wprowadzić więcej ulepszonych broni i umiejętności, aby zwiększyć dynamikę rozgrywki. Zamierzamy również wyciągnąć wnioski z otrzymanych opinii i ulepszyć elementy zespołowe, takie jak synergia graczy i atrybuty klasowe.
Będziemy monitorować i zbierać opinie ze wszystkich naszych platform społecznościowych. Aby lepiej przyjrzeć się procesowi powstawania gry, dołącz do naszej grupy na Discordzie!