Oyunun mevcut durumu nedir?
Roguelike özellikleri taşıyan bir 4'e 4 Wipeout ve bir de 16'ya 16 Warmup oyun modumuz bulunuyor. Her karakter için ayrı ilerleme ağacı bulunuyor yani her oynanış sonunda yeni geliştirmeler ve kozmetik içerikler açılıyor.
Oynanışı dinamikleştirmek için daha çok çeşitli silah ve yetenekler getirmeyi planlıyoruz. Ayrıca tam sürümde oyuncu sinerjileri ve sınıfların uyumu vb. gibi takım oyununa yönelik faktörleri iyileştirmeyi de planlıyoruz.
Topluluğumuzdan gelen tüm geribildirimleri ölçüp biçeceğiz. Geliştirme sürecimizi en yakından takip etmek için Discord grubumuza katıl!