Diabotical Rogue
Wybierz spośród 4 strojów podstawowych w unikalnych stylach. Decyduj, którymi ulepszeniami będziesz grać w każdej rundzie. Improwizuj. Dostosowuj się. Pokonuj przeciwników i członków drużyny!
„Wipeout” 4 na 4: czas odradzania wydłuża się z każdą śmiercią. Wyeliminuj całą drużynę przeciwną, by wygrać rundę.
„Warmup” 16 na 16: wielka strzelanina drużynowa. Wypróbuj różne postacie i bronie oraz ćwicz celność na przeciwnikach.