Disciples: Domination
Femten år efter at Avyanna befriede Nevendaar, vender Disciples: Domination vender du tilbage til et rige, der hænger i en tynd tråd. I dette mørke fantasy-strategispil med turbaseret kamp skal du tage plads på dronning Avyanas trone - og holde sammen på et smuldrende rige.
Hersk gennem kaos! Femten år efter at Avyanna befriede Nevendaar fra gudernes tyranniske greb, vender Disciples: Domination vender du tilbage til et rige, der hænger i en tynd tråd. I dette mørke fantasy-strategispil med turbaseret kamp skal du tage plads på dronning Avyanas trone - og forsøge at holde sammen på et smuldrende rige.
Tvivlens ild brænder i hende, antændt af den knusende vægt af tronen i Yllian og næret af forskruede drømme om at blive et af de selvsamme monstre, som hun engang trodsede - og ødelagde. Paralyseret af frygt og hjemsøgt af sin egen magt begynder Avyanas styre at slå revner. Allierede forsvinder og forlader hende. En ukendt kraft spreder strid og galskab i hendes rige.
Det vil kræve alt dit mod at redde Nevendaar. Er du modig nok til at møde - og omfavne - de mørkeste sandheder?
I Disciples: Domination fortsætter du Avyanas rejse i en dyster fortælling om magt, krig og ofre. Hver beslutning udstikker hendes vej - og former hendes skæbne og Nevendaars fremtid.
Lås op for og vælg betroede følgesvende, der afspejler din spillestil - og udnyt deres kampevner og unikke verdensevner til at hjælpe dig med at redde Nevendaar.
Rejs rundt i Nevendaars mørke, levende verden i realtid. Afdæk nye regioner, mød overbevisende karakterer, stå over for skræmmende fjender, og dyk ned i givende quests, mens historien udfolder sig.
Dværgene er tilbage - og de er måske ikke dine allierede. Vil de stå sammen med dig, eller vil de tænde en ny ild, som du bliver nødt til at slukke?