Disciples: Domination
Rządź przez chaos! Piętnaście lat po tym, jak Avyanna uwolniła Nevendaar, Disciples: Domination powraca do królestwa wiszącego na włosku. W tej mrocznej strategii fantasy RPG z turową walką, zajmij miejsce na tronie królowej Avyanny - utrzymując razem rozpadające się królestwo.
Rządź poprzez chaos! Piętnaście lat po tym, jak Avyanna uwolniła Nevendaar z tyranicznego uścisku bogów, Disciples: Domination powraca do królestwa wiszącego na włosku. W tej mrocznej strategii fantasy RPG z turową walką zajmij miejsce na tronie królowej Avyanny - i spróbuj utrzymać rozpadające się królestwo.
Ogień zwątpienia płonie w jej wnętrzu, podsycany przez przygniatający ciężar tronu w Yllian i podsycany przez pokręcone marzenia o staniu się jednym z tych samych potworów, którym kiedyś się przeciwstawiła - i które zniszczyła. Sparaliżowana strachem i prześladowana przez własną moc, rządy Avyanny zaczynają pękać. Sojusznicy znikają i porzucają ją. Nieznana siła szerzy konflikty i szaleństwo w jej królestwie.
Ocalenie Nevendaar będzie wymagało całej twojej odwagi. Czy jesteś wystarczająco odważny, aby stawić czoła - i przyjąć - jego najmroczniejsze prawdy?
W Disciples: Domination kontynuujesz podróż Avyanny w ponurej opowieści o władzy, wojnie i poświęceniu. Każda decyzja wyznacza jej ścieżkę - kształtując jej los i przyszłość Nevendaaru.
Ze swojej stolicy, Yllian, rządzisz swoim królestwem i armią. Skonsultuj się ze swoimi towarzyszami, aby uzyskać wskazówki, ponieważ twoje wybory kształtują reputację twojej frakcji, wpływając na to, jak inni reagują na twoje rządy i cały świat wokół ciebie.
Odblokuj i wybierz zaufanych towarzyszy, aby odzwierciedlali twój styl gry - wykorzystując ich sprawność bojową i unikalne umiejętności świata, aby pomóc ci uratować Nevendaar.
Przemierzaj mroczny, żywy świat Nevendaar w czasie rzeczywistym. Odkrywaj nowe regiony, spotykaj fascynujące postacie, stawiaj czoła przerażającym wrogom i wykonuj satysfakcjonujące zadania w miarę rozwoju fabuły.
Krasnoludy powracają - i mogą nie być twoimi sprzymierzeńcami. Czy staną po twojej stronie, czy wzniecą nowy pożar, który będziesz musiał ugasić?