Disciples: Domination
Avyanna'nın Nevendaar'ı kurtarmasından on beş yıl sonra, Disciples: Domination seni uçurumun eşiğindeki bir diyara geri götürüyor. Sıra tabanlı savaşların yer aldığı bu karanlık fantastik strateji RPG'sinde tahtına otur ve çökmekte olan krallığı bir arada tut.
Kaosun içinden hükmedin! Avyanna'nın Nevendaar'ı tanrıların zalim pençesinden kurtarmasından on beş yıl sonra, Disciples: Domination sizi dengede duran bir diyara geri götürüyor. Sıra tabanlı savaş içeren bu karanlık fantezi strateji RPG'sinde Kraliçe Avyanna'nın tahtında yerinizi alın ve parçalanan bir krallığı bir arada tutmaya çalışın.
Yllian'daki tahtın ezici ağırlığıyla alevlenen ve bir zamanlar meydan okuyup yok ettiği canavarlardan biri olmanın sapkın hayalleriyle körüklenen şüphe ateşi içini kavuruyor. Korkudan felç olan ve kendi gücünün peşini bırakmayan Avyanna'nın yönetimi çatırdamaya başlar. Müttefikleri ortadan kaybolur ve onu terk eder. Bilinmeyen bir güç, krallığı boyunca çekişme ve delilik yayıyor.
Nevendaar'ı kurtarmak için tüm cesaretinizi toplamanız gerekecek. En karanlık gerçekleriyle yüzleşecek ve onları kucaklayacak kadar cesur musunuz?
Disciples: Domination** Avyanna'nın güç, savaş ve fedakarlıkla dolu acımasız hikayesindeki yolculuğuna devam ediyorsunuz. Her karar onun yolunu çiziyor, kaderini ve Nevendaar'ın geleceğini şekillendiriyor.
Başkentiniz Yllian'dan krallığınızı ve ordunuzu yönetin. Seçimleriniz hizip itibarınızı şekillendirirken, başkalarının yönetiminize nasıl tepki vereceğini ve etrafınızdaki tüm dünyayı etkilerken rehberlik için yoldaşlarınıza danışın.
Oyun tarzınızı yansıtacak güvenilir yoldaşların kilidini açın ve seçin - Nevendaar'ı kurtarma görevinize yardımcı olmak için savaş hünerlerinden ve benzersiz dünya becerilerinden yararlanın.
Nevendaar'ın karanlık, yaşayan dünyasını gerçek zamanlı olarak gezin. Yeni bölgeler keşfedin, ilgi çekici karakterlerle tanışın, korkunç düşmanlarla yüzleşin ve hikaye ilerledikçe ödüllendirici görevlere dalın.
Cüceler geri döndü - ve müttefikiniz olmayabilirler. Yanınızda mı duracaklar yoksa söndürmek zorunda kalacağınız yeni bir ateş mi yakacaklar?