DREDGE
Starting from your new home in the remote archipelago, ‘The Marrows’, take to the water and scour the depths for curious collectables and over 125 deep sea denizens. Explore each area while completing quests and visiting neighbouring island regions – each with their own unique opportunities, inhabitants, and secrets.
Someone wants you to dig up the past, but can you trust them and will it ever be enough?