DREDGE
"The Marrows" isimli ıssız takımadadaki yeni evinden başla ve suda yolculuğa çıkarak tuhaf toplanabilir öğeler ve 125'ten fazla derin deniz canlısı için derinlikleri tara. Görevleri tamamlayıp komşu ada bölgeleri ziyaret ederken her alanı keşfet; her biri kendine özgü fırsatlara, sakinlere ve sırlara sahip.
Birisi geçmişi kazmanı istiyor, onlara güvenebilir misin? Güvenmek yeterli olacak mı?