Drift Legends 2
Arcade drifting with 50+ dream cars, from JDM icons to American Muscle. Master the art of the drift in a huge career, then dominate the competition in cross-platform online battles. Your legend begins now, no high-end PC required.
Drift Legends 2 is an arcade drifting game built for pure style, collection and competition. Start your journey from rookie to elite in a full story campaign, collect 50+ beautifully detailed cars — from JDM icons to American muscle and European legends — and dominate in online PvP and co-op events. Show your identity with visual customization (paints, liveries, wheels, tires, license plates), climb weekly leaderboards, and win cosmetics and premium cars. The game features controller support and runs great on everyday PCs.
If you enjoy the style and freedom of Forza Horizon and the high-energy vibe of Need for Speed, this is your drift playground: collect legends, perfect your lines and rule the leaderboards — for free.