What types of in‑game purchases are available in Drift Legends 2?
You can fully complete the main story campaign and core game modes without buying any additional content.
Using these packs allows you to reach higher ranks faster, enter tournaments more comfortably, and add unique, visually distinct cars to your garage.
All purchases in Drift Legends 2 are handled through the Epic Games Store platform.
Some items, including consumable in‑game currency, are not eligible for refunds under any circumstances.
Once in‑game currency or consumable items are purchased and used or expire, they cannot be refunded for any reason.
However, Drift Legends 2 does not introduce pay‑to‑win mechanics that make certain cars unbeatable. Skill, timing, and experience remain the main factors in online competition.
The complete and official refund rules for purchases made on the Epic Games Store are described in the Epic Games Store Refund Policy (Opens in new tab).