Dummynation
Geopolitical management game with real-time shifting borders and a streamlined gameplay, designed to minimize all burdensome chores while allowing an absolute strategic control, from military recruitment and deployment, to diplomatic and economic management.
You are given unlimited power over a country, with a single promise to fulfill: world domination. How you manage to achieve it is up to you.
The gameplay is designed to minimize the micromanagement and chores typically found in grand strategy games, allowing casual players to quickly pick up the basic mechanics and be competitive without much effort, while leaving room for improvement for those who want to go the extra mile to study and optimize the benefits of the more complex features.
In Dummynation, resources are not tied to entire provinces, but are inherent to each specific point, and when a conquest occurs, these places and their resources are progressively annexed over time. Meanwhile, resistance forces can automatically arise, holding off the conquest and wearing down the attacker.
Relive your last multiplayer or single-player games and watch the rise of your empire, or learn from your defeats by studying how it all went wrong.