Oyuncular yalnızca normal oyun yoluyla da kazanılabilen ek oyun içi para birimi satın alabilirler. Bu para birimi kozmetikleri açmak ve çok oyunculu modda tercih edilen ülkeler için teklif vermek için kullanılır, ancak oyun sırasında herhangi bir oynanış avantajı sağlamaz.
Sanal para biriminin uygulama içi satın alımları, Epic Games Store politikası uyarınca genellikle iade edilemez.