Dungeons 3
Zindan Lordu, kara elf rahibesi Thalya'nın aklını yeryüzünün sevimli kıskacından çelip onu baş yardımcısı olmaya ikna ederek fetih seferberliğini yer altındaki ininden yönetmenin bir yolunu buldu. Ön cephede Thalya ve onun arkasında kötülüğün birleşmiş güçlerinin desteği ile oyuncular, yeryüzünün iyiliksever canlılarını kesin olarak alt etmek için var olan tüm numaraları kullanmak zorunda kalacaklar!
Dungeons serisinde ilk kez, rastgele oluşturulan seviyeleri deneyimle. Her oyun oturumu birbirinden farklı olacak ve kötülükle fetheden herkese sonsuz bir eğlence sunacak!
Tamamen yenilenmiş bir yeryüzü RTS moduna sahip, bugüne kadarki en büyük, en iyi ve en şeytani zindan simülasyonu.
Yeni yönetim: Yeni karakter Thalya'nın komutası altındaki birleşik şeytani güçleri yönet ve onları zafere taşı.
Boyut önemlidir: 20 göreve ve 20 saatten uzun oynama süresine sahip, geniş kapsamlı tek oyunculu hikâye, rastgele oluşturulan seviyeler, yepyeni iki kişilik eşli mod, daha fazla oda ve daha fazla eşsiz yetenek.