Encased
Oyuna, CRONUS Şirketi - Wings'in beş biriminden birinde başla, her birinin kendi özellikleri, mekanikleri ve oyun seçenekleri vardır.
Dome'un altında geri dönüşü olmayan tek yönlü bir yolculuğa çık. Radyasyon ve anomaliden kendini sakın, mutasyona uğraşım hayvanlarla savaş ve eşsiz eserleri ara.