The Early Access version includes core gameplay systems, narrative quests and victory conditions, functional diplomacy and combat mechanics, and a total of five playable major factions in both single and multiplayer modes.
While the experience is stable and enjoyable, not all content is final. Some visual assets, voiceovers, and balance elements are still in development, and players may encounter bugs, localization issues or placeholder elements as we continue to iterate. The UI will also continue to be updated based on player feedback.
No, the price of the game will not change, even with a more complete and expanded content offering.
Since the beginning of the game's development, we've been actively involving our VIP players and Insiders through our Amplifiers platform, forums and Discord (Opens in new tab). This engagement will continue during Early Access.