Choć sama gra działa stabilnie i jest w pełni grywalna, nie cała zawartość jest ostateczna. Wciąż rozwijamy stronę wizualną i dźwiękową i staramy się balansować rozgrywkę. Gracze mogą napotkać błędy, usterki lokalizacyjne i elementy zastępcze, które stopniowo będziemy naprawiać i uzupełniać. Interfejs również będzie się zmieniać zgodnie z uwagami graczy.
Od początku tworzenia tej gry angażujemy naszych graczy VIP oraz insiderów poprzez platformę Amplifiers, fora i serwer Discord (Otwiera się w nowej zakładce). Zamierzamy kontynuować to przez cały okres trwania wczesnego dostępu.