Oyun stabil ve eğlenceli bir deneyim sunsa da içeriğin tamamı nihai hâlinde değil. Bazı görseller, seslendirmeler ve denge unsurları hâlâ geliştirilme aşamasında. Biz oyunu geliştirmeye devam ederken oyuncular hatalarla, yerelleştirme sorunlarıyla veya yer tutucularla karşılaşabilir. Arayüzü de oyuncu geri bildirimiyle güncellenmeye devam edeceğiz.
Oyunun geliştirilme aşamasının başından beri Amplifiers platformu, forumlar ve Discord (Yeni sekmede açılır) aracılığıyla VIP oyuncularımız ile Insiders Program bünyesindeki kişileri aktif olarak sürece dâhil ediyoruz. Bu etkileşim Erken Erişim boyunca da devam edecek.