EverRail
Your train is your only refuge in an endless frozen world. When you die, another passenger steps forward and takes your place. As long as survivors remain, your journey continues. Rescue trapped survivors scattered in abandoned facilities across Inara and build up your society one survivor at a time.
It's your base, your shelter, and everyone aboard's last chance at survival. Explore the exomoon Inara solo or in co-op with up to 4 players.
Your mission for survival lies above everything. Venture into dangerous locations filled with valuable resources, technology, hidden secrets, and unforgiving battles. But if you explore for too long, you may risk losing everything.
Conquer Inara by crafting new weapons, armor, tools, gliders, and essential machinery. Expand and upgrade your train as you push farther along the tracks. Attach hundreds of new wagons to increase storage, boost production, and build out your own logistics.
Your glider puts eyes in the sky over the frozen landscape before you ever set foot on it. Scout new locations, harvest rare isotopes for crafting, and identify threats from above by deploying scan drones into the depths of Inara.
Abandoned facilities, deadly anomalies, and survivors waiting to be rescued are scattered across a procedurally generated world that never repeats. Every run brings new routes, new dangers, and new reasons to keep the train running.
The exomoon is called Inara because the community chose that name. The lore exists because players helped us refine it. Throughout Early Access, EverRail is built alongside the players. Features, systems, game balance, and story will continue to evolve based on the community that keeps the train running.