EverRail - Supporter Edition
The Supporter Edition is the ultimate way to begin your journey across Inara while supporting EverRail's continued development.
It includes the full EverRail Standard Edition, the Bullet Train & Glider Pack, plus an exclusive Supporter Edition Glider skin that can't be obtained anywhere else.