EverRail
Twój pociąg to jedyne schronienie w tym nieskończonym, skutym lodem świecie. Każda śmierć zabiera ci jednego pasażera. Ratuj uwięzionych na Inarze ocalonych, by kontynuować podróż, i zbuduj społeczność wszystkich sprowadzonych na pokład.
To twoja baza, schronienie i ostatnia szansa na przeżycie dla jego pasażerów. Odkrywaj egzoksiężyc Inara samodzielnie lub w grupie do 4 osób.
Podbij Inarę, tworząc nowe uzbrojenie, pancerze, narzędzia, lotnie i niezbędne maszyny. Rozbudowuj i ulepszaj swój pociąg, jadąc naprzód torami. Dołączaj setki nowych wagonów, by zwiększać powierzchnię magazynową, produkcję i budować swoją własną infrastrukturę logistyczną.
Twoja lotnia pozwala ci poznać skuty lodem krajobraz z góry, zanim postawisz na nim stopy. Znajduj nowe lokalizacje, zbieraj rzadkie izotopy do rzemiosła i identyfikuj zagrożenia z góry dzięki dronom skanującym każdy zakątek Inary.
Egzoksiężyc nosi nazwę Inara, bo taką wybrała społeczność. Historia świata gry jest tak bogata, bo gracze pomogli nam w jej rozbudowaniu. Na etapie wczesnego dostępu tworzymy grę wraz z graczami. Funkcje, systemy, mechanika gry i fabuła będą ewoluowały na podstawie uwag społeczności, która napędza nasz pociąg. Dołącz do naszej społeczności na Steam i Discordzie, by kształtować tę grę z nami!