EverRail - Supporter Edition
Supporter Edition to najlepszy sposób na rozpoczęcie podróży przez Inarę i wsparcie dalszego rozwoju EverRail.
Ta edycja zawiera EverRail w wersji Standard Edition, pakiet Superekspres i lotnia oraz wyjątkową skórkę lotni dla wspierających, która nie jest dostępna nigdzie indziej.