EverRail
Destekçi Sürümü, hem EverRail'in geliştirilme sürecine katkıda bulunmanın hem de Inara'daki maceraya harika bir adım atmanın en iyi yoludur.
Bu paket EverRail Standart Sürüm’ün tamamını, Hızlı Tren ve Planör Paketini ve başka hiçbir yerde bulamayacağın Destekçi Sürümü’ne özel Planör görünümünü içerir.