As Farmer’s Dynasty (the predecessor) was significantly influenced by Early Access back then and received loads of helpful feedback from the community to improve this game along the way, we decided to continue this path also for Farmer’s Dynasty 2. FD2 will be similar to FD1 in many ways as we want to keep the beloved core of it, however, we are working to make a new approach and a fresh gaming experience while keeping the old charm.
The plan is to have a short Early Access period of up to 6 months. We already have a strong understanding of player desires and expectations from the previous game that we want to deliver on, while also assessing and integrating additional community feedback.
The full game will differ in terms of story, quests, vehicles, general variety of features like free time activities and many more.
Planned features for the Early Access phase include the ability to meet a partner, start a family, get married, modding support and many other exciting additions.