Farmer's Dynasty 2
Build your dream farm and secure your family’s future. Cultivate your fields, raise animals, and shape your dynasty across generations in this beautifully crafted life and farming simulation. Start your dynasty today!
You've bought an old, run-down farm at the edge of the countryside. Rebuild, expand your land, and experience decades of change in this unique mix of farming sim and life simulation. Lead your dynasty from the cozy 1960s to the modern age of agriculture. Your legacy begins with you!
Renovate old buildings, cultivate your fields, and raise animals. Use tractors and tools from different eras — from vintage classics to high-tech machines. Grow crops, run your business, and build a thriving farm empire that lasts for generations.
Meet your neighbors, help them with their problems, and earn their trust. Side quests and social events bring the village to life — and help grow your business and reputation. Find love, start a family, and watch your dynasty flourish through time.
Work with nature, not against it. Dynamic seasons, day-night cycles, and weather systems shape your farm life. Plant in spring, harvest in autumn, and when winter arrives, clear your paths with the snow plow to keep your farm running through the coldest days.
Decorate your house, garden, and farm to your taste. Adopt pets, keep bees, or simply enjoy the peaceful rhythm of country life. Pass everything you’ve built to the next generation — your legacy never ends.
Build your farm and your family’s legacy across time. You can optionally travel between past and future generations — each filled with unique tools, stories, and surprises. What you do in one era shapes the next: unlock new technologies, create new opportunities, and change your dynasty’s path forever.