Farmer's Dynasty 2 - Official Guide Edition
Farmer’s Dynasty 2 – Official Guide: This guide highlights the game's special features for you and shows you the countless possibilities of Farmer's Dynasty 2. It includes the basic information, Details about the neighbors, crops, machines, animals and products. Of course, you get information on the leisure activities and Tipps & Tricks to master the game successfully.