Farmer's Dynasty
FARMER'S DYNASTY, hayat simülasyonu unsurları ile rol yapma unsurlarını ve klasik çiftlik simülasyonu oyununu bir araya getirerek yepyeni bir oyun deneyimi sunuyor.