Farming Simulator 19
En iyi çiftçilik simülatörü tamamen elden geçirilmiş grafikleri ve gelmiş geçmiş en kapsamlı çiftçilik deneyimiyle geri dönüyor! Modern bir çiftçi ol ve yepyeni tarım aktiviteleri, biçilecek mahsuller ve bakılacak hayvanlarla dolu tarlanı iki büyük Amerika ve Avrupa haritasında geliştir.
John Deere, Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Krone, Deutz-Fahr ve daha birçok markanın ürünlerinin dâhil olduğu 300'den fazla özgün aracı ve makineyi kullan. Çevrimiçi olarak diğer oyuncularla birlikte çiftliğini geliştir ve sınırsız bir Farming Simulator deneyimi için topluluk tarafından oluşturulan modları indir!