Farming Simulator 25: Highlands Fishing Edition
Farming Simulator 25: Highlands Fishing Edition indeholder både det anmelderroste hovedspil og Highlands Fishing-udvidelsen. Få 26 afgrøder, 4 kort, mere end 400 maskiner, over 150 autentiske mærker og akvakultur ud over landbrug, skovbrug og dyreopdræt.
Byg en gård langs snoede floder og historiske kornelevatorer i Nordamerika, omgivet af damme i Centraleuropa, i et frodigt østasiatisk landskab fyldt med rismarker eller i den skotsk-inspirerede by Kinlaig – et frodigt paradis med bølgende grønne bakker og åbent hav!
Fiskeri både til lands og til vands gør det muligt for akvakulturbrugere at opdrætte fisk – en ny måde at samle ressourcer på og endnu en afslappende udflugt ud over marker, skove og stalde. Afslappet kystfiskeri med fiskestang i hånden fuldender det fredelige billede af livet ved vandet. Highlands Fishing-udvidelsen indeholder også løg, højlandskvæg, over 20 nye maskiner og meget mere.