Farming Simulator 25: Highlands Fishing Edition
Farming Simulator 25: Highlands Fishing Edition łączy w sobie uznaną grę główną i rozszerzenie Highlands Fishing. Ciesz się 26 uprawami, 4 mapami, ponad 400 maszynami, ponad 150 autentycznymi markami i akwakulturą, a także rolnictwem, leśnictwem i hodowlą zwierząt.
Zbuduj gospodarstwo wzdłuż krętych rzek i historycznych elewatorów zbożowych w Ameryce Północnej, otoczone stawami w Europie Środkowej, w bujnym krajobrazie Azji Wschodniej pełnym pól ryżowych lub w inspirowanym Szkocją miasteczku Kinlaig – bujnym raju pagórków i otwartych wód!
Łowienie ryb zarówno na lądzie, jak i na morzu umożliwia akwafarmerom hodowlę ryb – to nowy sposób gromadzenia zasobów i kolejne relaksujące zajęcie obok pól, lasów i stajni. Swobodne wędkowanie z brzegu, z wędką w ręku, pięknie pokazuje spokojny obraz życia nad wodą. Rozszerzenie Highlands Fishing dodaje również cebulę, bydło górskie, ponad 20 nowych maszyn i wiele więcej.