Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Edition
Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Edition çok sevilen ana oyunla Beans & Alpacas Expansion'ı bir araya getiriyor. 4 haritanın; 400'den fazla makinenin; 150'den fazla gerçek markanın ve yeni ekinlerin, hayvanların, üretim zincirlerinin ve oynanış özelliklerinin tadını çıkar.
Kuzey Amerika'nın dolambaçlı nehirlerinin ve tarihi tahıl ambarlarının kıyısında; Orta Avrupa'da göllerin ortasında; Doğu Asya'nın pirinç tarlalarıyla kaplı yemyeşil manzarasında veya Beans & Alpacas Expansion'ın yıldızı olan, Güney Amerika'dan ilham alan ve kahve tarlaları, kızıl toprak ve yemyeşil ormanlarla dolu Catuaí'de bir çiftlik kur.
Kahve, alpaka ve Brahman sığırı yetiştirirken daha sıcak bir çiftlik yaşamına hazırlan. Alpakalar tıraş edilip gezdirilebiliyor, timsahlar ve papağanlar gibi vahşi hayvanlar ise ortama hayat katıyor. Pigment ve reçine gibi yeni ürünler oluştur, köy halkının evlerini boya, inşaat projeleri üstlen, koleksiyonluk öğeleri keşfet ve oyuna yeni katılan Colombo Industries de dahil 25'ten fazla ünlü markanın makinelerini kullan.