Feverdream: Rainbow Chaser
Take a trip to free your mind in a shared fever dream like no other. Surf rainbows alongside fellow Dreamwalkers, collect the souls of the fallen, and ascend to the highest level of incandescence to transcend this realm for the next.
In the middle of a desert, surrounded by a giant bubble dome, there is a fracture in reality where Dreamwalkers can exist. With your Rainbow Chaser, you can explore every part of The Dome, including its various themed biomes located on floating marble islands.
From the moment you are born you start to lose parts of yourself. These parts can only exist within the fractures of reality and over time they will converge into an entirely new version of you. Who you are now, was cultivated from who you were before, but who you will become is completely up to you. So pick a Dreamwalker to fit your persona, and customize it to your liking with your choice of Wandala, Vessel, Rainbow Surfer and Rainbow Plating.
Whatever your preference - Novice or a Pro, Solo or Partied Up, Casual or Competitive - Feverdream has something for everyone.
Feverdream supports cross-play, cross-platform parties and cross-progression via your Epic Games Account.