Feverdream: Rainbow Chaser offers Virtual Currency in the form of Disco Biscuits for sale on both the Epic Game Store and its in-game store. Feverdream: Rainbow Chaser also offers various bundles that include cosmetic in-game products.
Using Disco Biscuits that are purchased, players can also purchase cosmetic items in the in-game Item Shop.
When playing Feverdream: Rainbow Chaser through the Epic Game Store, all in-app purchases use Epic Games’ payment platform. The in-game store transitions the user to the platform storefront to complete purchases. When playing on other platforms, different payment platforms may be used.
Feverdream: Rainbow Chaser does not require players to purchase any content to play. All purchases are optional and provide only cosmetic benefits.