Feverdream: Rainbow Chaser
Hiç benzeri olmayan tuhaf bir rüyada arkadaşlarınla birlikte zihnini tazele. Dreamwalker'larla birlikte gökkuşaklarında sörf yap ve görev edindiğin oyuncu hedeflerini ortadan kaldır. Kaybedenlerin ruhlarını topla ve bir diyardan diğerine geçmek için en parlak zirveye kadar yüksel.
Devasa bir küreyle kaplı bir çölün ortasında, gerçekliğin bozulduğu ve Dreamwalker'ların gezinebildiği bir ortam bulunuyor. Rainbow Chaser'ınla The Dome'un her bir köşesini, havada süzülen mermer adalardaki çeşitli biyomları keşfedebilirsin.
Doğduğun andan itibaren kendinden parçalar kaybetmeye başlıyorsun. Bu parçalar sadece gerçekliğin kırıldığı ortamlarda bulunabiliyor ve zamanla birleşerek yepyeni bir seni oluşturuyor. Artık olduğun kişi, eski benliğinden oluşmakta fakat sırada kim olacağını seçmek tamamen senin elinde. Şimdi karakterine uygun bir Dreamwalker seç ve onu dilediğin Wandala, Vessel, Rainbow Surfer ve Rainbow Plating ile isteğine göre özelleştir.
Acemi veya Profesyonel, Solo veya Takım Halinde, Basit veya Rekabetçi; tercihin ne olursa olsun, Feverdream herkese uygun bir deneyim sunar.
Feverdream, Epic Games hesabı aracılığıyla platformlar arası gruplar halinde oynamayı ve ilerlemeyi destekliyor.