Feverdream - 2.800 Disco Biscuit
Dreamwalker, Wandala, Vessel, Rainbow Surfer ve Rainbow Plating gibi kozmetik öğeleri almak için kullanabileceğin, Feverdream: Rainbow Chaser'ın oyun içi para birimi olan 2.800 Disco Biscuit satın al.