Feverdream: Rainbow Chaser oferuje wirtualną walutę Disco Biscuits, którą można kupić zarówno w Epic Games Store, jak i w sklepie w grze. Feverdream: Rainbow Chaser obejmuje też różne pakiety z przedmiotami kosmetycznymi w grze.
Używając zakupionej waluty Disco Biscuits, gracze mogą również kupić przedmioty kosmetyczne w sklepie z przedmiotami w grze.
Podczas gry w Feverdream: Rainbow Chaser za pośrednictwem Epic Games Store wszystkie zakupy w aplikacji są dokonywane z użyciem platformy płatniczej Epic Games. Sklep w grze zabiera użytkownika do sklepu platformy w celu finalizacji zakupu. Podczas gry na innych platformach wykorzystywane są różne platformy płatnicze.
Feverdream: Rainbow Chaser nie wymaga od graczy zakupu jakiejkolwiek zawartości, żeby móc grać. Wszystkie zakupy są opcjonalne, a zapewniane przez nie korzyści są wyłącznie kosmetyczne.