Feverdream – 14 000 Disco Biscuits (dyskotekowych ciasteczek)
Disco Biscuits (dyskotekowe ciasteczka) to waluta w grze Feverdream: Rainbow Chaser, którą możesz użyć w do zakupu nowych elementów personalizacji w sklepie.