Dar Alanlarda Savaşlar: Complete Edition
Weapon of Choice, Dar Alanlarda Savaşlar için gelen ilk büyük içerik eklentisidir ve oyuncuya 30'dan fazla yeni kart, yeni bölüm, müzik parçaları ve bir dizi ölümcül yeni düşman içeren, gun-fu esintili yepyeni bir desteye erişim sağlar.