Fights in Tight Spaces (Soundtrack Edition)
(This bundle contains the base game and the soundtrack.) Build your deck, control the space and use the environment to defeat your enemies.
Pick from over 150 cards as you build a deck to suit your play style and your opponents’. Encounter random events, acquire enhancements (or injuries), and make critical choices about how best to upgrade your agent for the fights ahead.