Fights in Tight Spaces (Soundtrack Edition)
Wybieraj spośród ponad 150 kart i zbuduj talię dopasowaną do twojego stylu gry oraz przeciwników. Zmierz się z losowymi zdarzeniami, zdobywaj ulepszenia (albo obrażenia) i dokonuj kluczowych wyborów w zakresie przygotowania swojego agenta do kolejnych walk.