Dar Alanlarda Savaşlar
Kendinin ve rakiplerinin oyun tarzına uygun bir deste oluştururken 150'den fazla kart arasından seçim yap. Rastgele olaylarla karşılaş, iyileştirmeler (ya da yaralar) al ve ilerideki dövüşler için ajanını en iyi şekilde nasıl geliştireceğin konusunda kritik seçimler yap.