Fortnite
Drop into the action you love or discover something new with your squad. Be the last player standing in Battle Royale. Get nostalgic in Fortnite OG. Go tactical in Reload. Headline Fortnite Festival. Explore the worlds of LEGO Fortnite. There is always something new for you and your friends.
Play thousands of games made by developers like deathruns, tycoons, racing, zombie survival and more! Or, build your own games with Unreal Editor for Fortnite (UEFN) or Fortnite Creative tools for everyone to play. Each game has an individual age rating so you can find what’s right for you.
Break the rules. Change the game. This Season, team up with gaming legends, best baddies with new weapons, and catch a whole new generation of Sprites in new locations around the Island. Hack Chest loot, punch in Cheat Codes, hunt down Lobby Hacks for bonus rewards and more in Fortnite Battle Royale Chapter 7 Season 4: Override!
Sprint, climb, and smash your way to a Victory Royale whether you choose to build up in Fortnite Battle Royale or go no-builds in Fortnite Zero Build.
Introducing a new, tactical take on Fortnite Battle Royale with the launch of Fortnite Zero Build. Show off your sharp shooting, sharp thinking, and sharp sense of space as you take on the Battle full-tilt in Fortnite Zero Build.
Without building, all players have the recharging Overshield as their first line of defense in Zero Build. Slide downhill to avoid enemy fire or use mantling to get the high ground on opponents. Don’t forget to sprint between cover on your way to a Victory Royale!
Zero Build is a pure test of weapon, item, and traversal skill - no building required.
Zero Build is a pure test of weapon, item, and traversal ability. Zero Build can be found in the Discover page as Solo, Duos, Trios, and Squads playlists. (Access the Discover page by clicking on the “CHANGE” button above “PLAY!” in the Lobby.)
Fortnite Zero Build shares XP progression and Quests with Fortnite Battle Royale, meaning you can earn XP towards your Battle Pass in either Fortnite Zero Build or Fortnite Battle Royale. Take on a new challenge and level up along the way!