Game of Thrones: Kingsroad
Udforsk de syv kongeriger, der udgør Westeros, i den store åbne verden i Game of Thrones: Kingsroad. Oplev levende landskaber, massive byer, afsidesliggende områder, utæmmet vildmark og dem, der bor dér.
Strejf omkring i ikoniske regioner og på ikoniske steder. Nyd alt fra pragtfulde King's Landing til de iskolde, barske omgivelser i Castle Black, der ligger ved foden af den 700 meter høje mur, som strækker sig langs den nordlige grænse af Kingdom of the North og beskytter riget mod rædsler, der lurer i det hinsides.
Skab din egen historie som et uægte barn fra det lille North-adelshus Tyre. Kastet ind i handlingen grundet dine brødres død og den overhængende trussel fra vinterens kulde, skal du i gang med en mission for at genrejse dit hus til sin tidligere herlighed.
Slå din politiske position fast, naviger i de komplekse magtkampe mellem adlen i Westeros, og find de allierede, du kan, alt imens du hjælper Night’s Watch i deres forberedelser til den endelige konfrontation med White Walkers og deres hær af døde, der venter lige bag muren.
Spillets kampmekanik, der har fuld manuel styring med undvige og parere samt slagkraftige og spændende sværdkampe, er designet til at fordybe spillerne i intense og meningsfulde kampe, der giver dem mulighed for at opleve spændingen ved kamp, som om de var en del af Game of Thrones-verdenen.
Game of Thrones: Kingsroad har tre forskellige klasser, der er inspireret af de ikoniske arketyper, der blev etableret i den oprindelige serie: Knight, Sellsword og Assassin.
Hver klasse har sine egne unikke styrker og svagheder, kampmekanikker og færdigheder – hvilket forbedrer dybden af hver kamp og giver spillerne de muligheder, de har brug for til at spille den kampstil, de foretrækker.