Game of Thrones: Kingsroad
Can I play Game of Thrones: Kingsroad without making any in-game purchases?
Yes. All in-app purchases are entirely optional — you can enjoy the full experience of Game of Thrones: Kingsroad without making any purchases.
What payment methods can I use for in-game purchases in Game of Thrones: Kingsroad? Are purchases made through Epic Games or third-party systems?