Game of Thrones: Kingsroad
Kan jeg spille Game of Thrones: Kingsroad uden at foretage køb i spillet?
Ja. Alle køb i appen er helt valgfrie – du kan nyde den fulde oplevelse af Game of Thrones: Kingsroad uden at foretage køb.
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge til køb i spillet i Game of Thrones: Kingsroad? Foretages køb gennem Epic Games eller tredjepartssystemer?