Jakie zakupy w grze są dostępne w Game of Thrones: Kingsroad?
Czy mogę grać w Game of Thrones: Kingsroad bez dokonywania zakupów w grze?
Tak. Wszystkie zakupy w grze są całkowicie opcjonalne – możesz w pełni cieszyć się grą Game of Thrones: Kingsroad bez dokonywania jakichkolwiek zakupów.
Jakie formy płatności są dostępne do zakupu w grze Game of Thrones: Kingsroad? Czy zakupy realizowane są za pośrednictwem Epic Games lub systemów osób trzecich?