Game of Thrones: Kingsroad'da ne gibi oyun içi satın alımlar yapılabiliyor?
Evet. Tüm uygulama içi satın alımlar tamamen tercihe bağlıdır. Hiç para harcamadan Game of Thrones: Kingsroad deneyiminin tamamına erişebilirsin.
Game of Thrones: Kingsroad'da oyun içi satın alımlar için hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim? Satın alımlar Epic Games veya üçüncü taraf sistemler üzerinden mi yapılır?