W grę można już grać godzinami, ale mogą występować pewne braki równowagi lub błędy.
Dopóki nie będę zadowolony ze stanu gry! Mój cel to mniej niż rok, ale może to potrwać dłużej, w zależności od tego, ile nowych pomysłów wyłoni się z opinii dotyczących wczesnego dostępu.
Tak naprawdę nie mam ustalonego harmonogramu; prawdopodobnie będzie to zależeć od wysiłku wymaganego do ukończenia nowych funkcji, które dodam. W praktyce najprawdopodobniej będzie to oznaczać aktualizację cotygodniową i miesięczną.
Zrobię co w mojej mocy, aby zachować kompatybilność zapisów pomiędzy aktualizacjami, ale nie mogę tego zagwarantować. Gdybym całkowicie przebudował istniejące systemy, zapewnienie takiej kompatybilności zajęłoby zbyt dużo czasu.
Cena gry po premierze nieznacznie wzrośnie. W ten sposób mogę okazać wdzięczność tym, którzy przesłali mi uwagi i są gotowi kupić niedokończoną grę.